09
خرداد

توليد خودرو در گروه سايپا پايدار شده است



قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت سایپاپرس:
توليد خودرو در گروه سايپا پايدار شده است

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي دقيق و عملياتي صورت گرفته قرار است در سال پيش‌رو، محصولات جديد اين خودروساز كه شامل آریا، سهند، پی 90 و اطلس است، وارد بازار شود.
معصوم نجفیان با بیان اینکه با رهنمودهاي مديرعامل گروه خودروسازي سايپا، توليد خودرو در سال 1401 پايدار شد، در جلسه بررسي پیشرفت و تحقق استقرار منطقی سازی ((Tier1 تامین قطعات بدنه گروه خودروسازی سایپا در شرکت سایپاپرس، اظهارداشت: با توجه به برنامه‌ريزي‌هاي دقيق و عملياتي صورت گرفته قرار است در سال پيش رو، محصولات جديد اين خودروساز كه شامل آریا، سهند، پی 90 و اطلس است، وارد بازار شود.
وی تصريح كرد: طي 16 ماه گذشته موضوع منطقی سازی (رده اول شدن شركت ها در تامين) در دستور كارگروه خودروسازي سايپا قرار گرفته به گونه‌اي كه شركت‌هاي زيرمجموعه با برنامه‌ريزي دقيق و هدفمند فعاليت‌هاي خود را توسعه دهند و خودشان بتوانند به عنوان يك هلدينگ فعاليت كنند.
نجفيان با بيان اينكه شرکت سایپاپرس، یکی از شرکت‌های توانمند و استراتژیک گروه خودروسازی سایپا است، گفت: منطقی‌سازی(Tier1) بدنه، ارزش افزوده فراوانی برای گروه سايپا ایجاد خواهد کرد و لذا از مجموعه سايپاپرس انتظار می‌رود در برنامه زمان‌بندی کوتاه و البته با دقت اين مهم را در دستور كار خود قرار دهد. از همين رو لازم است فعالیت‌های آماده‌سازی و توسعه زیرساخت‌ها و زیر سیستم‌های لازم با همکاری شرکت سازه گستر به طور مناسب انجام شود.
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: شرکت سایپاپرس باتوجه به ظرفیت‌ و زیرساخت‌های مناسب، قابلیت توسعه تولید و فروش متناسب با ماموریت رده اول شدن شركت، در كشور را دارد و لازم است ساختار سازمانی متناسب با اولویت ياد شده مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.
در این بازدید ابراهیم قلی‌پور، مديرعامل شركت سايپاپرس نیز گفت: با توجه به دستور و ابلاغ مدیرعامل گروه سايپا، فعالیت‌های مرتبط با منطقی سازی ( (Tier1 در شرکت سایپاپرس، با همکاری شرکت‌های مرتبط مانند قالب‌های بزرگ صنعتی، ایدکوپرس و سازه‌گستر آغاز شد.
وی افزود: وجود زیرساخت‌های مناسب از جمله سخت‌افزارها و نرم‌افزارها در بخش فناوری اطلاعات، باعث تسریع در اقداماتی از جمله استقرار سیستم اوراکل و زیرسیستم‌های مربوطه شده است و بدين جهت شرکت سایپاپرس در محدوده زمانی کوتاه، امکان مدیریت تامین زنجیره قطعات بدنه خودرو را خواهد داشت.