18
آذر

اعطای تندیس سطح یک نشان اقتصاد مقاومتی به شرکت سایپاپرس

درنخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران، تندیس نشان سطح یک اقتصاد مقاومتی این جشنواره به شرکت سایپاپرس اعطا شد.
به گزارش هفته نامه سایپاپرس، نخستین جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران در سالن شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار و تندیس نشان سطح یک اقتصاد مقاومتی این جشنواره توسط سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به مهندس ابراهیم قلی پور، مدیرعامل شرکت سایپاپرس اعطاء شد.
براساس این گزارش، جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی در راستای اصل ۲۰ از اصول ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی در استان تهران توسط سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) با کمک کارخانه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی با بررسی اصول اقتصاد مقاومتی در آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.
همچنین شرکت سایپاپرس به دلیل پیاده سازی الزامات دانش بنیان در خطوط تولیدی، الگوسازی مناسب در عرصه تولید، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت محصولات تولیدی، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در بخش های تولیدی و هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی موفق به کسب این نشان شده است.
این گزارش می افزاید: سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران توانست با اولویت قرار دادن حوزه اقتصاد در اولین فرصت این جشنواره را به بهترین شکل و با حضور جمعی از مسئولان استانی، فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان برگزار کند.
در مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحدهای تولیدی برتر، حمیدرضا اله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در سخنانی اظهار داشت: این سازمان با اجرای طرح نشان اقتصاد مقاومتی به دنبال ایجاد الگویی اثربخش، قابل تکثیر و منطبق بر سیاستها،
ابلاغیه ها و گفتمان اقتصاد مقاومتی در جامعه کارگری و کارفرمایی است و تلاش می کند با استفاده از جریان فکری نخبگان فعال در بسیج کارخانجات، مراکز و بنگاههای اقتصادی منتخب از مؤلفه های اقتصاد مقاومتی را شناسایی کرده و به عنوان الگوهای عملیاتی به جامعه معرفی کند.
وی افزود: تلاش می‌کنیم در این جشنواره گفتمان اقتصاد مقاومتی را به‌عنوان گفتمان قالب در واحدهای صنعتی جای‌ داده و بتوانیم الگوهای اثربخش قابل تکثیر که شاخص‌های ارزیابی اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرده به سایر فعالان اقتصادی تعمیم دهیم.
شایان ذکر است که ۱۱۵ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت تندیس نشان سطح یک اقتصاد مقاومتی به شرکت های سایپاپرس و ایران خودرو دیزل که بیشترین امتیاز را در این ارزیابی کسب کردند، اعطاء شد.