23
خرداد

حضور متفاوت سایپاپرس در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت و ماشین‌آلات تبریز

شرکت سایپاپرس با هدف ارائه توانمندیها و ظرفیت‌های خود در زمینه‌های تولیدی، خدمات مهندسی و فنی، ارائه دستاوردها و تکنولوژی های خود در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت و ماشین آلات تبریز شرکت نموده است.

به گزارش هفته نامه سایپاپرس، ارائه قابلیت‌ها و ظرفیت‌های جدید تولیدی ناشی از راه‌اندازی خطوط جدید مانند مجموعه‌سازی درب‌های کوییک به روش رولر همینگ، نصب و راه‌اندازی بزرگترین خط پرسکاری رباتیک کشور، اخذ رتبه دانش‌بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین رده یک شدن در مدیریت تأمین قطعات بدنه گروه از مهمترین توانمندی‌های ارائه شده شرکت سایپاپرس در این نمایشگاه محسوب می‌شود.

براساس این گزارش، شرکت سایپاپرس در این نمایشگاه آخرین دستاوردها و تولیدات خود در زمینه‌های مختلف قطعات و مجموعه‌های پرسی به نمایش گذاشته است. از نکات جالب توجه برای بازدیدکنندگان از غرفه سایپاپرس ماکت طراحی شده خودرو شاهین بود که مورد استقبال آنها قرار گرفت.

همچنین در اولین روز از برگزاری این نمایشگاه دکتر داداشی رئیس هیئت مدیره گروه خودروسازی سایپا از غرفه سایپاپرس بازدید نمودند.

مهندس قلی‌پور، مدیرعامل سایپاپرس در سخنانی به اهداف حضور سایپاپرس در این نمایشگاه اشاره کرد و اظهارداشت: با هدف و رویکرد نمایش و ارائه توانمندی‌ها و قابلیت‌های متعدد موجود در این شرکت و شناساندن و هدایت آن‌ها به سمت بازارهای هدف، در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت و ماشین‌آلات تبریز شرکت نمودیم، زیرا این رویداد می‌تواند فرصت و بستری بسیار مناسب برای نمایش قابلیت‌ها، خلاقیت‌ها و ایده‌های جدید متخصصان توانمند، معرفی محصولات و خدمات شرکت در راستای رده یک مدیریت تامین قطعات بدنه گروه خودروسازی سایپا باشد.

وی افزود: سایپاپرس به منظور نمایش دادن قطعات و مجموعه های مختلف پرسی مورد تولید و به نمایش گذاشتن توانمندی‌های تولیدی و فنی، ماکت قطعات پرسی خودروی شاهین، قطعات و مجموعه‌هایی مانند درب‌های خوردوی جک j4 و همچنین مجموعه درب های کوئیک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است. در ضمن شرایط نمایش فیلم ها و تصاویر و اطلاعات علمی و فنی متعدد ، به صورت صوتی و تصویری فراهم خواهد بود.

مدیرعامل شرکت تصریح کرد: قطعات و مجموعه های پرسی تولیدی در شرکت سایپاپرس از سطح کیفی مطلوبی برخوردارند در این راستا با استفاده از همه امکانات به خصوص توانمندی های دورن سازمانی، تولید مکانیزه و به شیوه اتوماسیون و نوین مورد اقدام بوده است که از جمله موارد اتوماسیون ، خطوط پرس و خط رولر همینگ درب های خودرو می باشد و با بهره گیری از این شیوه ها و استقرار نظام اثر بخش خود کنترلی و سیستم های مدیریت کیفیت ، نظام قدرتمند تضمین کیفیت در این شرکت مستقر می باشد.

مهندس قلی پور اضافه کرد: قطعات مورد تولید شرکت سایپاپرس، بر اساس آخرین نقشه ها و مدارک مورد تایید و کنترل شرکت سایپا و با بهره گیری از تجهیزات و ابزار آلات استاندارد و تأیید شده توسط شرکت سایپا، مورد تولید قرار می گیرند و اصلی ترین قطعات برای خطوط خودروسازان و بازار قطعات یدکی محسوب می گردند جهت حفظ و صیانت از این اعتبار و جلوگیری از سوء استفاده در بخش قاچاق و مارک های تقلبی، اجرای سیستم ردیابی و شناسایی و ایجاد مارک و علامت بر روی قطعات مورد اقدام این شرکت می‌باشد.