29
مرداد

شهردار باقرشهر در بازدید از سایپاپرس:اشتغال بسیاری از جوانان باقرشهر در سایپاپرس نشان از اهمیت مسئولیت اجتماعی در این سازمان دارد

محسن قضاتلو، شهردار باقرشهر و هیئت همراه با حضور در سایپاپرس از خطوط تولیدی و پروژه‌های عمرانی این شرکت بازدید کردند.

به گزارش روزنگار سایپاپرس، درابتدای این بازدید محسن قضاتلو شهردار باقرشهر با مهندس قلی پور مدیرعامل سایپاپرس دیدار کردند . در این نشست مهندس قلی پور در سخنانی با ابراز خرسندی از حضور شهردار باقرشهر و هیئت همراه در سایپاپرس اظهار داشت: این شرکت به عنوان بزرگترین مجموعه قطعه‌سازی پرسی کشور و یکی از بزرگترین شرکت‌های منطقه نقش مهمی در توسعه اقتصادی و فرهنگی جنوب تهران ایفا نموده و در حال حاضر جمع زیادی از جوانان و ساکنان منطقه باقرشهر جزو کارکنان این مجموعه هستند و همواره تعامل و همکاری‌های خوبی با سازمانها و مجموعه‌های منطقه دارد.

مهندس قلی پور تصریح کرد: سایپاپرس توسعه همه جانبه باقرشهر همواره در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود می‌داند و در این زمینه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که ما همواره از شهرداری باقرشهر انتظار داریم، همیاری و کمک در راستای اجرای طرح‌های توسعه‌‌ای مختلف در شرکت می باشد که امیدواریم این امر با حسن نظر شهردار محقق شود.

همچنین محسن قضاتلو شهردارباقرشهر در این بازدید با ابراز خرسندی از حضور در سایپاپرس گفت: تیم مدیریتی نخبه و خوبی در این شرکت وجود دارد و خطوط تولیدی آن منحصر به فرد بوده زیرا از قابلیت پرسکاری قطعات استراتژیک پرسی برخوردار است. همچنین در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نیز سایپاپرس نقش خود را به خوبی ایفا کرده و منجر به اشتغال تعداد زیادی از جوانان باقرشهری شده که این قابل تحسین است.

وی افزود: براساس منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) درخصوص حمایت از تولید داخلی و جهادگران عرصه صنعت، شهرداری باقرشهر نیز نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست تا همکاری همه جانبه‌ای در راستای رفع مشکلات سایپاپرس انجام دهد.

شهردار باقرشهر اخذ گواهینامه دانش بنیان و راه اندازی بزرگترین خط پرسکاری رباتیک کشور را جزو دستاوردهای مهم سایپاپرس و منطقه برشمرد و افزود: باعث افتخار است که پشتیبان صنعتگرانی باشیم که برای ایران اسلامی افتخار آفرینی می کنند.

شایان ذکر در این بازدید جمعی از مدیران و معاونین شرکت سایپاپرس و شهرداری باقرشهر نیز حضور داشتند.