01
اسفند

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت IATF16949

افتخاری دیگر برای سایپاپرس:
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت IATF۱۶۹۴۹

با برگزاری ممیزی نهایی سیستم مدیریت کیفیت IATF۱۶۹۴۹ سایپاپرس توسط شرکت DQS این گواهینامه تمدید شد.
به گزارش هفته نامه سایپاپرس، مهندس اشکان مومنی، عضو هیئت مدیره و قائم مقام مدیرعامل در امور تولید و کیفیت سایپاپرس ضمن عرض تشکر از تلاشها و زحمات اعضای تیم ممیزی اظهار داشت: بسیار خرسندیم که برای ششمین سال متوالی ممیزی IATF۱۶۹۴۹ را تجربه کردیم و امیدواریم بتوانیم از نتایج و آثار این ممیزی بهره‌مند شویم.
وی افزود: مهندس قلی‌پور مدیریت عامل شرکت، تاکید زیادی بر ارتقا و بهبود مستمر مباحث کیفی دارند که از نشانه‌های آن می‌توان به نمره آدیت فرایند اشاره کرد که از امتیاز ۹۲ سال گذشته به ۹۵ در سال جاری ارتقا یافته است و توسط ممیزان خارج از شرکت نیز تایید شده است.
عضو هیئت مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل در امور تولید و کیفیت سایپاپرس در ادامه به موفقیت‌های سایپاپرس اشاره کرد و گفت: امتیاز حوزه رضایت مشتری در دی ماه گذشته ۶/۹۵ بوده و در سیستم مدیریت کارخانه سایپا از سال ۱۳۹۶ تاکنون همواره رتبه اول را کسب نمودیم و امیدواریم با حضور تیم ممیزی شرکت DQS بتوانیم نقاط قابل بهبود را شناسایی کنیم، زیرا موضوع بهبود کیفیت و بهبود مستمر برای ما امری مهم و حیاتی است.
محمد خانجانی، سرممیز شرکت DQS در پایان ممیزی ضمن تبریک تمدید گواهینامه IATF۱۶۹۴۹،گفت: تیم ممیزی با توجه به نتایج بدست آمده از ممیزی فرایندها و بخش‌های مختلف، شایستگی این شرکت را جهت تمدید گواهینامه تایید می‌نماید.
وی افزود: تمرکز اصلی استاندارد IATF۱۶۹۴۹ بر توسعه‌ی سیستم مدیریت کیفیت است که به موجب آن بهبود مستمر، تاکید بر جلوگیری از عدم انطباق‌ها و ضایعات در زنجیره تامین ایجاد می‌شود و این استاندارد با نیازهای خاص مشتری تلفیق شده و استقرار سیستم مدیریت کیفت مطابق الزامات مورد نیاز مشتری را فراهم می‌سازد.
سرممیز شرکت DQS یادآورشد: استاندارد فوق ایده بهبود مستمر را ترویج می‌کند و سازمانها را ملزم به تعریف برنامه ها و بهبود مستمر فرایندهای خود برای دستیابی به اهداف می کند و استفاده از ابزارها و تکنیک هایی مانند برنامه ریزی تکوین محصول (APQP)،تجزیه و تحلیل حالت و اثرات خرابی (FMEA) ، کنترل فرآیند آماری (SPC)، تجزیه و تحلیل سیستم های اندازه گیری (MSA)، کاهش تنوع و ضایعات در زنجیره تأمین را ترویج می کند.
همچنین سعید حسنی مدیرتضمین کیفیت سایپاپرس در این جلسه گفت: با توجه به ترویج نگرش و فرهنگ مبتنی بر بهبود مستمر در سطوح مختلف سازمان و فرآیند های جاری، تلاش و اهتمام کلیه پرسنل در اجرا و بهبود فرآیند ها مطابق الزامات موجود و همچنین نتایج و بازخوردهای بدست آمده از ممیزی های داخلی، شرکت سایپاپرس در سنوات گذشته موفق به استقرار و نگهداشت سیستم مدیریت کیفیت گردیده است.
وی اضافه کرد: باتوجه به حمایت و تاکیدات مدیریت ارشد سازمان بر موضوع ارتقاء سطح کیفی محصولات و رضایتمندی مشتری، این روند در سال جاری نیز ادامه یافته و با تلاش مضاعف کلیه همکاران در راستای بهبود مستمر فرآیندها امیدواریم شاهد دستیابی به اهداف کلان کیفی خواهیم بود.
حسنی در پایان از زحمات و تلاش همه همکاران در کلیه واحدهای شرکت در راستای کسب این موفقیت تشکر و قدردانی کرد.