01
اسفند

افتتاح و آغاز به کار خط پرسکاری G2 در شرکت پارس‌خودرو با محوریت سایپاپرس

با حضور مهندس قلی‌پور صورت گرفت:

افتتاح و آغاز به کار خط پرسکاری G۲ در شرکت پارس‌خودرو با محوریت سایپاپرس

مراسم افتتاح و آغاز به کار خط پرسکاری G۲ شرکت پارس‌خودرو با حضور مهندس ابراهیم قلی‌پور مدیرعامل مهندس اشکان مومنی عضو هیئت مدیره شرکت سایپاپرس، مهندس سید محمد حسن ادیانی مدیرعامل پارس خودرو و سایر مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا برگزار شد.

به گزارش هفته نامه سایپاپرس، مهندس قلی‌پور، مدیرعامل شرکت سایپاپرس در این مراسم گفت: در سیاست‌های کلان گروه خودروسازی سایپا در سال ۹۵ مقرر شد که سه خط پرس استراتژیک در گروه راه‌اندازی شود، از این رو بیش از ۱۰۰ پرس در کشورهای مختلف مورد بررسی و بازدید قرار گرفت تا در نهایت ۵ پرس از میان آنها انتخاب و خریداری شدند.
وی افزود: پرس‌های موجود در سال ۲۰۰۲ در بخش‌های فنی و به خصوص تاج پرس مورد بازسازی و به روز‌رسانی قرار گرفته است و حدود ۳ ماه جداسازی این پرس‌ها در یکی از کشورهای اروپایی زمان برد و ۱۱۰تریلی این بار ترافیکی و قطعات را در اروپا حمل کردند تا در نهایت امروز می‌توانیم از آنها بهره برداری کنیم.
قلی پور تصریح کرد: ابعاد میزهای این پرس‌ها بین خودروسازان ایران تنها در سه شرکت گروه خودروسازی سایپا وجود دارد که یکی از آنها پارس‌خودرو است و امکان تولید قطعات بزرگ بدنه را به وجود می‌آورد که در حوزه توسعه محصول می‌تواند، نقش بسیار پررنگی داشته باشد.
مدیرعامل سایپاپرس افزود: البته روند اجرای این پروژه مدتی با کندی پیش می‌رفت که با حضور مدیرعامل جدید پارس خودرو، سرعت پیشرفت پروژه افزایش یافت تا تبدل به یک ظرفیت بنیادین برای پارس‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا شود.