20
اردیبهشت

انتخاب سایپاپرس به عنوان شرکت رده یک ( Tier1) در حوزه تامین قطعات بدنه گروه خودروسازی سایپا

از سوی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا شرکت سایپاپرس به عنوان شرکت رده یک ( Tier 1 ) در حوزه تامین قطعات بدنه گروه خودروسازی سایپا معرفی شد.

به گزارش هفته‌نامه سایپاپرس، مهندس ابراهیم قلی‌پور، مدیرعامل شرکت با اعلام این خبر گفت: از سوی مهندس تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با توجه به قابلیت‌ها و توانمندی‌های شرکت سایپاپرس و در راستای سیاست‌های تحولی، این شرکت به عنوان شرکت رده یک ( Tier 1 ) در حوزه تامین قطعات بدنه گروه خودروسازی سایپا انتخاب شد.

وی افزود: تقارن این انتخاب در ابتدای سال جدید کاری که به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است را به فال نیک می‌گیریم و امید داریم با استفاده از ظرفیت‌های جدید در زمینه تولید قطعات بدنه، تسریع در فعالیت‌های خطوط و زنجیره تامین، برنامه‌ریزی‌های لازم مستمر و اصولی جهت ساماندهی و بکارگیری پتانسیل‌های موجود لحاظ گردد و در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های گروه خودروسازی سایپا گام برداریم.

مدیرعامل سایپاپرس ادامه داد: این انتخاب وظیفه ما را در راستای تامین قطعات بدنه گروه بیش از پیش سنگین نموده و تحقق آن نیازمند مدیریت جهادی است و با تعامل، همکاری، هم‌افزایی و مدیریت جهادی می‌توانیم این مسئله را محقق کنیم و برای موفقیت در این زمینه باید مدیریت علمی همه جانبه، راهبردی و هدفمند همراه با چشم‌انداز برای رسیدن به سازمانی پویا، پیشرو و تولید محور داشته باشیم و این موضوع باید در گفتار و رفتار ما مشهود باشد.

مهندس قلی‌پور تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که ارتقاء هرچه بیشتر فعالیت‌های مختلف تولیدی در سایه استفاده از ظرفیت‌های داخلی محقق می‌شود و بدون شک استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کلیه حوزه‌های سازمانی می‌تواند به ما در حوزه تامین قطعات بدنه گروه خودروسازی سایپا کمک نماید.
مدیرعامل سایپاپرس در پایان تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را جهت رشد، شکوفایی و ارتقای شاخص‌های‌ تولیدی و فنی بکار گیریم و فضای سازمان را هرچه بیشتر به سمت کار و تلاش هدایت کنیم تا با برنامه‌ریزی مناسب به اهداف عالی گروه خودروسازی سایپا دست یابیم.