19
مرداد

برگزاری پویش مرام حسینی و درک عاشورایی در شرکت سایپاپرس

شرکت سایپاپرس به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری حضرت سید الشهداء(ع) اقدام به برگزاری پویش مرام حسینی و درک عاشورایی می نماید.
به گزارش روزنگار سایپاپرس، محمد درزی، رئیس حوزه مدیرعامل و ارتباطات سایپاپرس با اشاره به جزئیات بیشتری از این پویش گفت: با هدف تعمیق و ترویج فرهنگ عاشورا، برنامه های فرهنگی وهنری متنوعی طراحی شده که شامل : معرفی و ارائه کتاب‌های خوب، فاخر و متقن درباره امام حسین علیه السلام و واقعه عاشورا است.
وی افزود: در این طرح که به صورت مجازی برای کارکنان و خانواده معظم آنها برگزار می گردد، از بین آثار متعدد موجود با کارشناسی انجام شده سه کتاب برای گروه‌‎های سنی مختلف انتخاب و معرفی شده که مطالعه هر یک از این آثار به کودکان، نوجوانان و بزرگسالان کمک می‌‎کند تا نسبت به شخصیت والای سید و سالار شهیدان و سایر شخصیت‎‌های حاضر در عاشورا و نیز نسبت به اصل این قیام و تبیین آن، شناخت و معرفت خوبی پیدا کنند.
درزی ادامه داد : اثر (یک دختر بی‎‌گوشواره) ویژه کودکان، (گوشه ششم عاشقی) برای نوجوانان و (عقیله) مختص بزرگسالان عنوان سه منبع پویش «مرام حسینی و درک عاشورایی…» هستند که فایل آن در کانال پیام رسان ایتا در دسترس عموم کارکنان و خانواده آنها قرار می گیرد. همچنین به دستور مدیریت ارشد سازمان با هدف ارج‌ نهادن به افرادی که در این پویش مشارکت می‌‎کنند، سوالاتی طراحی می شود و از بین افرادی که پاسخ صحیح ارائه می‌دهند سه جایزه نفیس به قید قرعه اهدا خواهد شد.
رئیس حوزه مدیرعامل و ارتباطات سایپاپرس همچنین به طرح ده صبح ده زیارت هم به مراسم پرفیض زیارت عاشورا در دهه اول ماه محرم اشاره کرد و گفت: این مراسم با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و در فضا و محوطه باز و غیر مسقف در حال برگزاری می باشد .
وی همچنین از فراخوان طراحی پوستر، برگزاری ایستگاه صلواتی، سیاه پوشان محیط های مختلف شرکت و پخش صوت سلام بر سید و سالار شیدان در ساعت ۱۰ صبح دهه اول ماه محرم از بلندگوی بلوارها، برپایی ایستگاه مجازی نقاشی ویژه کودکان و اهدای نشان حسینی به خادمین و فعالیت کنندگان در برگزاری مراسمات مختلف خبر داد.
درزی در پایان ضمن تشکر از مساعدت های مدیریت ارشد در برگزاری طرح های مختلف فرهنگی و مذهبی در سازمان افزود : امیدواریم این فعالیتها و عزاداری ها مورد عنایت خاص حضرت ولیعصر(عج) واقع شود و برای تمامی همکارانم در گروه معظم سایپا آرزوی عاقبت بخیری دارم .